Sunday, December 12, 2010

hidup untuk memberi

Kali ini saya nak hebahkan satu peluang istimewa kepada pembaca-pembaca yang berminat nak dapatkan hadiah percuma Laptop Acer Aspire One. Hadiah percuma ini adalah untuk mereka yang terpilih sahaja. Ada dua buah laptop yang akan dimenangi sekiranya blog anda merupakan blog yang terpilih atau anda merupakan pengomen terbanyak sepanjang tahun 2010.
Laptop yang pertama untuk blog yang menjadi TOP REFERRER yang menghasilkan trafik ke blog denaihati sepanjang 2010.  Penilaian sama ada  terpilih ataupun tidak akan dibuat berdasarkan analisa Google Analytics.  Manakala laptop yang kedua pula akan diberikan kepada PENGOMEN  TERBANYAK sepanjang 2010.  Dua pertandingan  ini akan berjalan serentak sepanjang tahun 2010. Pertandingan  ini terbuka kepada semua blog yang ada di dunia ni  (forum, kumuniti dan website tidak layak).
Hanya tiga sahaja syarat yang dikenakan kepada blog yang berminat untuk menang Acer Aspire One :
1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat ‘saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi“ dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog http://kebesaran-islam.blogspot.com.’
2. Follow @ http://twitter.com/denaihati
3. Follow @ http://facebook.com/denaihati
Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati  di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru untuk menarik perhatian pelawat atau visitor blog anda melawat blog denaihati.com.
Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya. Perhatian katogeri referral yang dimaksudkan di sini adalah apabila blog ANDA menjadi referral kepada contester baru.
Tarikh Tutup
Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010
Keputusan
Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.
Sponsor contest
1. Alansarproperties.com : Sedia menjual lot banglo/banglo sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.
2. www.xztly.com : Organising or managing communications, campaigns and events.
3. Anisha Online Mall : Pemborong stokin wudhu Malaysia
Jangan lupa untuk segera sertai pertandingan ini. Peluang masih terbuka dan banyak masa lagi untuk bertanding bagi menjadikan blog anda terpilih ataupun anda sendiri terpilih sebagai pengomen terbanyak…..

No comments:

Post a Comment